JJespeRR Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Skrivet 11 Juli 2011 Hej. Igår köpte jag Battlefield Bad Company 2 via Steam, det var sån där rea för 7.50 euro. Men iaf så lämnade jag datorn på över natten och laddade ner det, och sen nu imorse så när jag startade så fick jag ladda ner Directx och Punkbuster. Men när jag spelar så blir jag kickad. Kolla här på videon. Citera
PussyCat Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Skrivet 11 Juli 2011 Kör som administratör, det brukar hjälpa. Citera
JJespeRR Skrivet 11 Juli 2011 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2011 Kör som administratör, det brukar hjälpa.Men det är ju Steam, ska jag köra Steam som Administratör då eller? :huh: :P Har prövat, det fungerade inte! Citera
PussyCat Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Skrivet 11 Juli 2011 Nej, men om du hittar .exe filen så kan du sätta den i "administratör läge". Citera
JJespeRR Skrivet 11 Juli 2011 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2011 Nej, men om du hittar .exe filen så kan du sätta den i "administratör läge".Det var det jag gjorde men det fungerade ändå inte, exackt lika dant. Och har även prövat att uppdatera Punkbuster. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.