skatan222 Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Vet ni hur man får black ops på svenska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 det går inte det är så du lär dig att förstå engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 12 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Jag förstår engelska.... :P men jag undrade för jag har sett ett youtubeklipp med BO på norska och tänkte om man kunde få det på svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Jävla norrmän. Finns det ingen typ kod eller nåt så man fixar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 13 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Det var så jag tänkte... har sett filmer med black ops med många olika språk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Det var så jag tänkte... har sett filmer med black ops med många olika språkMen det är ju bara för att du har köpt spelet på det språket...Dom gör ju spelet i olika språk...När man väll har köpt det går det inte att ändra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 de finns många spel på olika språk men om man köpt ett spel på ett språk kan man inte ändra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg