teil Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 (redigerat) Vad heter du i din pokemon spel och vad heter dina starter? Jag heter teil på alla mina förutom de här: Gul: Ash Röd: red Grön: red Men vad heter du och din starter? :lol: Jag döper oftas mina starter till taire anars döper jag de inte alls! Redigerat 13 Juli 2011 av teil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Jag ger den man är och sin start pokemonen original namnen. Om man däremot kan göra namn åt sin ärkefiende ger jag ärkefienden ett lustigt namn. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Jag: Adi Pokémon starter: Originalnamnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Jag heter oftast PP eller Tai, min starter brukar inte få ngt specielt namn om jag inte känner för att fjanta mig lite :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 På platinum så heter jag Ferb och min Torterra heter Shaun. På HG heter jag Tezz (tjej bara på kul ) och min starter heter JB. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg