Hoppa till innehåll

The Legend Of Zelda Phantom Hourglass Hur Kommer Man Till Boss 4?


Rekommendera inlägg

Jag har fått alla sprints, är inte på ghost ship, har klarat de 3 andra bossarna har pilbåge, boumerang(stavning), spade och bomb bag. Jag har sydvästra och nordväst sea kart. Jag har 17 minuter i phantom hourglass. jag har fiskespöet, salvage arm och slate(saken som gör att man kan förflytta skepet med hjälp av tornados). Jag har 10 power gems, 9 wisdoms gems och 6 courage gems. Jag har 30 pilar och 30 bomber. jag har wooden shield, sunkey och ett ferbie card. Jag har 2 shipy jack(fiskar) och 9177 rupies. Jag pallar inte säga alla ship parst jag har, men jag har 5 liv(på båten) och 8 Liv(på Link)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej... mycket info, men om du har alla tre spirits... hmm... vafan.

Asså jag är inte säker på vad du ska göra nu, men du ska till Ghost Ship.

 

Du vet Astrid? Hon spåkvinnan på Isle of Ember.

Gå till henne, snacka med henne och så frågar hon dig en fråga, svara "yes". Då kommer hon berätta framtiden och vad du ska göra. Snacka också med Oshus på Mercay Island.

 

Nej! Nu vet jag! Du har alla spirits eller hur? Du fick den sista på Molida Island, Spirit of Courage, men då hörde du Tetra säga "Link help me" Så det betyder att Ghost Ship är nära. Åk till nordvästra delen av Southwestern sea och då kommer du se Ghost Ship.

Följ efter det :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...