osjb0017 Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 jo jag kör the sims ( har alla expansionspaketen ) och jag undrar var man kan få tag i bön stjälken som går att få. har hört att man kan klättra upp för den när den är färdigväxt och möta (har jag läst) skaparen av spelen will wright (trorjag efternamnet stavas) som en jätte. skulle vara snällt om någon svarar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hpnisse Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 (redigerat) Vilket The Sims har du? "The Sims" , "The Sims 2" , eller "The Sims 3"? För med lite googlande (10 sek) så fick jag fram att det krävde "The Sims Magic". In The Sims: Makin' Magic, Will Wright is a huge giant seen when climbing the beanstalk...Mer på denna sida. Hur man får bönsjälkar fanns här på fuska under detta fusk. För att få kristaller eller bönsjälkar måste du trolla mycket hemma och vänta tills det växer upp något.Bra tecken på att man trollat mycket: 1.kommer konstig blomma som du inte kan köpa. 2.kommer ett konstigt träd som du inte kan köpa. Hoppas dettta duger som svar ;) /hpnisse Redigerat 13 Juli 2011 av hpnisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg