joakim10 Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 hej :D skulle nån kunna hjälpa mig med den tredje sången som man låser upp del 3 av kartan. please :thanks: jag har försökt skit många gånger men det funkar inte!!! tack i förhand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Kom ihåg att du inte bara måste spela allt i rätt ordning, utan också med rätt timing. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 15 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 (redigerat) Kom ihåg att du inte bara måste spela allt i rätt ordning, utan också med rätt timing.jag vet men det går inte! Redigerat 8 Augusti 2011 av joakim10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Flyttar till rätt forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
plopp Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 hej :D skulle nån kunna hjälpa mig med den tredje sången som man låser upp del 3 av kartan. please :thanks: jag har försökt skit många gånger men det funkar inte!!! tack i förhand :)Är det den där sången som man spelar: Blå, Orange, Lila på? Isåfall måste man ha precis timing.Spela Blå och orange och sen måste du fort som f*n byta till Lila...-_-Fast du har nog kanske redan klarat allt?? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg