joakim10 Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Skrivet 15 Juli 2011 hej :D skulle nån kunna hjälpa mig med den tredje sången som man låser upp del 3 av kartan. please :thanks: jag har försökt skit många gånger men det funkar inte!!! tack i förhand :)
JosJuice Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Skrivet 15 Juli 2011 Kom ihåg att du inte bara måste spela allt i rätt ordning, utan också med rätt timing.
joakim10 Skrivet 15 Juli 2011 Författare Rapport Skrivet 15 Juli 2011 (redigerat) Kom ihåg att du inte bara måste spela allt i rätt ordning, utan också med rätt timing.jag vet men det går inte! Redigerat 8 Augusti 2011 av joakim10
plopp Skrivet 3 December 2011 Rapport Skrivet 3 December 2011 hej :D skulle nån kunna hjälpa mig med den tredje sången som man låser upp del 3 av kartan. please :thanks: jag har försökt skit många gånger men det funkar inte!!! tack i förhand :)Är det den där sången som man spelar: Blå, Orange, Lila på? Isåfall måste man ha precis timing.Spela Blå och orange och sen måste du fort som f*n byta till Lila...-_-Fast du har nog kanske redan klarat allt?? =)
Rekommendera inlägg