joakim10 Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 hej :D skulle nån kunna hjälpa mig med den tredje sången som man låser upp del 3 av kartan. please :unsure: jag har försökt skit många gånger men det funkar inte!!! tack i förhand :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Hjälpa dig? Vi kan ju hjälpa dig om du har problem att komma vidare, men att blåsa? Du kan alltid öva lite, och tillslut så funkar det ju :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 15 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 mm men jag har prövat och övat flera gånger men det går aldrig! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 ... :( Okej, vet egentligen inte hur jag ska kunna hjälpa dig, men jag ska försöka :) Jag börjar med en fråga: Vet du VARFÖR du inte klarar det? Är det för att det är svårt att byta mellan tonerna, är det svårt att blåsa eller lyssnar du inte på låten och spelar lite random? Du vet väl att du måste spela i rätt tempo, alltså dte samma som Lokomon spelar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 18 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 när jag bytar till den sista tonen så slutar jag blåsa men den blåser lite till så att jag inte kan byta utan att blåsa på den i mellan :( så det går inte att hålla tempo :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 .......Krisigt läge. Det kan vara svårt och jag satt fast i en vecka tills min kompis hjälpte mig. :lol: Men man måste vara frisk och klar i hallsen för att kunna spela! Jag brukar ofta gå in på mic test i options för att kolla så att mic'en inte är trasig eller skadat! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 28 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 men jag har ju ingen kompis som kan hjälpa mig ;) :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Öva lite? Nu vet du uppenbarligen hur låten går, så varför inte spela lite för dig själv i ett långsamt tempo och sedan öka tempot mer och mer. Som på Guitar Hero XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg