Connon Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 (redigerat) Jag har köpt en häst och vet inte hur jag ska göra för att rida/sadla den. Den har 4 hjärtan, ryktas varje dag och får foder. om det spelar någon roll så är jag på våren år 2. Tack på förhand! Redigerat 15 Juli 2011 av Connon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 För att rida på en häst måste den vara vuxen, ha två hjärtan och vara utomhus. Kolla så du inte håller i något när du försöker rida på hästen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connon Skrivet 15 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 (redigerat) För att rida på en häst måste den vara vuxen, ha två hjärtan och vara utomhus. Kolla så du inte håller i något när du försöker rida på hästen.Min häst är fullvuxen, jag håller inte i något och jag är utomhus men vilken knapp trycker man på? Redigerat 15 Juli 2011 av Connon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Man trycker på Z tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connon Skrivet 15 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Man trycker på Z tror jag.Ok, ska försöka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Sen måste du stå supernära hästen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connon Skrivet 15 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 De funka! :D :D Tack så mycket Draghon!! PS. man måste stå på sidan av hästen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.