JJespeRR Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Hej. Alltid när jag varit inne på Fuska.se tills nu, så har det varit som vanligt att man ser ca 20 inlägg eller vad det är kanske 10 per sida. Men nu ser det bara ut så här: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 http://www.fuska.se/forum/Laes_Innan_Du_Sk...ud-t118604.html ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Hej. Alltid när jag varit inne på Fuska.se tills nu, så har det varit som vanligt att man ser ca 20 inlägg eller vad det är kanske 10 per sida. Men nu ser det bara ut så här:Det är ju bättre än tio obestämmda noobs som säger : Vet inte och "off-topar" hela ämnet.Rakt på sak, och svar på frågan, just vad TS brukar vara ute efter eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Det är ju bättre än tio obestämmda noobs som säger : Vet inte och "off-topar" hela ämnet.Rakt på sak, och svar på frågan, just vad TS brukar vara ute efter eller?HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Det är ju bättre än tio obestämmda noobs som säger : Vet inte och "off-topar" hela ämnet.Rakt på sak, och svar på frågan, just vad TS brukar vara ute efter eller?Jag gillar inte facepalm, men... :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Jag gillar inte facepalm, men... :_ :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 15 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1601704 Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg