Simme Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 hur gör man för att få hästen på mm och hur recar man och vinner på det där garon race föresten jag har sprengt den där stenen så jag har sätt vat epona är men vet inte hur jag får tag i henne :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 om du menar i ocarina of time ska du vinna mot ägaren 2 eller tre gånger, sen ska du ta sats och hoppa över grinden!!(när du e stor) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 han skrev ju "MM".. du ska först hjälpa romani med spökena...sen ska du till ingo brothers ranch och sedan vinna över dom..prata med honom när du sitter på hästen sedan gäller det bara att använda morötterna vid rätt tillfälle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 vinna mot han som tog hand om hästen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 vinna mot han som tog hand om hästen som jag skrev!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg