Gillar du män med dålig grammatik?
Laytons Frågetråd
Tycker du också att ''vi'' är patetiska småbarn?
Vill du hålla dig nära någon anka?
↗ till inläggetVad har du gjort idag? :D
(igår)
Spelade jag gitarr, tovade tomtar av ull, var utomhus.
↗ till inläggettar det första.Föredrar du en bollkalle i kanalen eller en kall balle i analen?
↗ till inläggetHan spammar väl inte?Blir du glad när Skelzor spammar sönder din frågetråd?
Han frågar vettiga frågor, inte skit om bullens pilsnerkorv eller bronies eller kejfjkwefb (eller ännu värre sex och kvinnodiskriminerande skit.)
Derf:Skelzor är en väldigt trevlig kille.
Ballerina eller Pepparkaka?
Jag: Ja, det är han verkligen.
Pepparkaka är godast.
Dunderdassenn:Vill du gifta dig med mig?
Jag: Nej, brony+otrevlig mot mig för ett tag sen+dubbelanvändare+inte känna IRL=dålig kombination
Rememberme:Tror du att Skelzor är intresserad av dig?
Ja: Japp.
Skelzor:Säger du att jag spammar hennes frågetråd? Vad gör ni då? Patetiska småbarn.
ont: Hur var din dag, idag? :P
Jag: Du spammar inte. dagen var bra.
xbox360:Älskar du Skelzor?
Jag: Nej, men han är en av mina favoriter på fuska :)
Freaky:Gillar du män med dålig grammatik?
Jag: Vene, har väl ingen betydelse egentligen, fast om de säger "Vart är du?" och "Du har växt" kan jag bli lite småirriterad, men det gör väl inget.
Videogame:Tycker du också att ''vi'' är patetiska småbarn?
Jag: Jaa.
Kaktuskun:Vill du hålla dig nära någon anka?
Jag: Ja, gud ja! Jag älskar ankor! <333 Ett av mina favoritdjur.
Tycker du jag är ett "patetiskt småbarn"? :(
Nej. du har inte gjort mig något.
↗ till inläggetJag förstår, du har uppenbarligen djupa känslor för Skelzor.Dunderdassenn:Vill du gifta dig med mig?
Jag: Nej, brony+otrevlig mot mig för ett tag sen+dubbelanvändare+inte känna IRL=dålig kombination
Jag önskar er all lycka tillsammans!
Om jag hade hatat Skelzor, så hade jag inte velat gifta mig med dig mer.
Varför är du kristen?
Jag är ju född kristen. Men syftar du på varför jag är troende?
Därför att jag vill kunna ge en förklaring till livet och varför vi skapades. Det är skönt att kunna ha något mer än sig själv inuti :)
Men jag tror inte allatid på gud, i alla sammanhang, jag är alltså inte jättereligiös.
Jag tror att alla religioner har sina egna förklaringar till livet och skapelsen och allt det där. Något speciellt du dras till i just kristendomen?
Hört om något kallat evolution?
För att jag är född kristen? Jag tror på mitt egna sätt, men jag är fortfarande kristen, jag har inte konverterat till den eller något.
↗ till inläggetBetyder väl förändring, eller utveckling typ?Hört om något kallat evolution?
Du menar alltså att Bullens Pilsnerkorv är skit?
H&%WJ/KWEJSRYMDGNFB¤R&T%E%/KDTRFD
Men det är väl inte "ditt egna sätt" om du är född till det? Det är inget du själv valt eller kommit fram till.
Vad menar du med att du är född kristen?
↗ till inläggetDu menar alltså att Bullens Pilsnerkorv är skit?
H&%WJ/KWEJSRYMDGNFB¤R&T%E%/KDTRFD
Ja.
↗ till inläggetjag har inte kommit fram till att jag är kristen. Jag är född så.Men det är väl inte "ditt egna sätt" om du är född till det? Det är inget du själv valt eller kommit fram till.
Sen så tror jag på ett sätt som är mer kristet än judiskt, men inte som det står rakt i NT.
Hur kan man egentligen födas in i en religion? Tabula Rasa håller jag snarare med om, att man föds som ett tomt papper som man får fylla i själv. Man föds inte till fotbollsspelare bara för att ens föräldrar spelar fotboll kan man se det som.
Vad skulle du göra om jag dog? :(
(Hemsk fråga, jag vet. Men jag kommer inte på nåt annat att fråga. Hoppas du kan svara på denna frågan)
↗ till inläggetVad menar du med att du är född kristen?
Kolla ned.
↗ till inläggetFast... om du är döpt, firar julafton och liknande så är du väl ändå kristen? Sen så beror det på om du är troende eller inte.Hur kan man egentligen födas in i en religion? Tabula Rasa håller jag snarare med om, att man föds som ett tomt papper som man får fylla i själv. Man föds inte till fotbollsspelare bara för att ens föräldrar spelar fotboll kan man se det som.
Så är det för mig och jag är lite halvt troende. Comme ci comme ca.