Funnythings Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 letar efter prestige 15 hack och undrar om denna video är trovärdig ? http://www.youtube.com/watch?v=OWdvxQUy0wg diss: skulle ni ladda ner filen och testa ? nähe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 letar efter prestige 15 hack och undrar om denna video är trovärdig ? http://www.youtube.com/watch?v=OWdvxQUy0wg diss: skulle ni ladda ner filen och testa ? näheJa, efter en så pass lång tid borde det finna fungerande hacks till black ops...Men detta fungerar bara på Windows, så att du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Jag laddade ner Black Ops Wallhack till Xbox, men sluta med att jag fick köpa ny hårddisk till laptopen. :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Jag laddade ner Black Ops Wallhack till Xbox, men sluta med att jag fick köpa ny hårddisk till laptopen. :lol: :DOk, kul för dig. Ont: Det funkar säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Istället för o hacka spela ärligt ist? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Istället för o hacka spela ärligt ist?Varför? ;: Man spelar ju för att hacka -.- :wacko: :wub: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Säger vem :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 dom som är noobs.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Så meningslöst att hacka, poängen med att lvla prestiges o sånt är ju för att man ska bli bättre hela vägen liksom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 September 2011 Rapport Dela Skrivet 2 September 2011 Grow up. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 22 September 2011 Rapport Dela Skrivet 22 September 2011 Om man spelar Black ops Så tror jag de flesta spelar det för att vänta på mw3. Då tycker jag att prestige Hack iaf är ok. Tråkigt med de som wallhackar å de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg