Hemske Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 (redigerat) Heroes of Newerth Account finns nu att köpa för endast 60 kronor! S2 Games har nämligen en kortvarig Rea just nu som inte kommer vara särskilt länge, det kostar alltså bara 10$ Dollar dvs 60 kronor. Om ni vill börja spela Heroes of Newerth(HoN) så köp gärna här genom min refererings länk så vet dom att jag tipsade er, det är förstås frivilligt men det vore snällt mot mig! :) Länk:** Hoppas vi ses i Newerth lol Redigerat 20 Juli 2011 av Raptomex ref-länk borttagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Tog bort länken i ditt inlägg pga regeln: §3.6 - Du får aldrig skriva en länk som gynnar dig eller någon annan. T.ex. REF-länkar. Här är den riktiga länken: https://www.heroesofnewerth.com/create_account.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.