IRaeven Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 När jag startar mitt Mw2 o trycker på "Play" i Multiplayer Menyn så komemr det bara upp " Connecting To IW Net" o det står så hela tiden och det har stått så i typ 3 timmar utan att något har hänt, någon som vet vad problemet är? Tack i förhand ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Starta om steam, datorn. Om inte det fungerar kan du vänta tills imorgon då det troligen kommer fungera då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 21 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Starta om steam, datorn. Om inte det fungerar kan du vänta tills imorgon då det troligen kommer fungera då.Har startat om båda. Okej, ska vänta till imorrn o se om det funkar då, tack iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 22 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Det funkar fortfarande inte, ska jag om installera Mw2 då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 22 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2011 Lika bra att pröva, det skadar ju direkt inte. Hade samma problem ibland när jag körde mw2, men det brukade bara vara att vänta ett tag tills det fungerade igen. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg