ImCasualGamer Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Har väl en hög på cirkus 13cm, men det mesta är "Energy Cards", men jag har även flera "Trainer Cards" och vanliga pokemonkort. Kollade dock upp ett par kort (10st) jag trodde skulle vara värda något och kom fram till att de tillsammans var värda över 30 dollar. (cirka 200 kr) ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Har väl en hög på cirkus 13cm, men det mesta är "Energy Cards", men jag har även flera "Trainer Cards" och vanliga pokemonkort. Kollade dock upp ett par kort (10st) jag trodde skulle vara värda något och kom fram till att de tillsammans var värda över 30 dollar. (cirka 200 kr) ^_^Hur "kollade" du upp det ? [: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 (redigerat) http://www.collectorscache.com/Default.asp...&tabindex=0 Dock så är ju priserna inte de mest pålitliga, men jag tror samlare skulle betala runt den summan. Redigerat 5 Augusti 2011 av Demopan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Tack så mycket ! Ska kolla igenom min hög. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alvin3000 Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Jag. Har masor av pokemon kort men jag vetinte hur man gör :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg