EthanMars Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Beskrivningen säger det mesta. Behöver du hjälp? Dog Norman i Mad Jack, vet du inte hur du ska döda mördaren? Fråga här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 (redigerat) Såhär slutade det för mig: Ethan Mars, Norman Jayden och Madison Page dog. Scott Shelby som var origami-mördaren överlevde. Sämta slutet man kunde få.. antagligen. Redigerat 23 Juli 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Hur FAN får man någon att dö? Har försökt men det går aldrig för mig. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EthanMars Skrivet 23 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2011 Hur FAN får man någon att dö? Har försökt men det går aldrig för mig. -.-Åh, det är enkelt. Faila med alla QTE's så kan Madison och Norman dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.