Zeldasplut Skrivet 24 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2011 Har ni någon gång känt det där kallet av att man vill till ett spel? Det har jag! & dom brukar jag kalla FAVORIT SPEL! Jag har nu 14 :rolleyes: Zelda spel men har bara en favorit............OCH <_< DEN ÄR... The legend of Zelda the wind waker!!! Så.. Vilken är din favorit? :huh: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Majoras Mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Zelda:Phantom Hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 helt klart majoras mask ett av dem roligaste spel man kört och har så många goa minnen från det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Ocarina of Time. Idag föredrar jag dock att spela Majoras Mask eftersom jag kan OOTstoryn utantill, men inte kan minnas att jag ens klarat ut Majoras Mask någon gång, och det är också ett sjukt nice spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Ocarina of time fortfarande Sen finns min gamla tråd från när jag precis fyllt 12 eller nåt om favorit zelda, och finns säkert någon tråd innan dess. http://www.fuska.se/forum/Favorit_Zelda_Spel-t99517.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 24 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2011 (Min kussin skriver detta) TP/Phantom hourglass. Har fått 3DS och ocarina of time 3D, Så nu är det min favorit. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Minish Cap, TP och orginalet ofc :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg