Hoppa till innehåll

Trådlösa Hörlurar?


5FJSKFJSKGJES

Rekommendera inlägg

Jag håller på att leta efter hörlurar och har tänkt mig PortaPro. Men jag kanske ska gå upp lite i prisklass för att få bättre hörlurar. Därför undrar jag om det finns några trådlösa hörlurar som man kan koppla in i MP3n eller liknande?

 

Alltså så man inte behöver en basstation för att kunna lyssna. Utan att man kopplar in något i MP3an.

 

Eller finns det inget liknande?

 

Edit:

http://www.webhallen.com/hemelektronik/123...horlur_k_830_bt

 

Någon som har en kommentar om dessa hörlurar?

Kopplar man i något i t.ex. MP3an eller datorn. Som man gör med en sladd?

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den enhet som synkroniseras måste ha stöd för Bluetooth. Bluetooth är utrustad i nästan alla moderna laptops, när det kommer till stationära datorer måste du köpa ett externt kort.

 

Det här köper du och kopplar till datorn:http://www.webhallen.com/hardvara/89305-belkin_mini_bluetooth_adapter_klass_2. Kunde inte hitta ett som kopplas till PCI-slot, enligt

folk på tomshardware finns inte någon bra hårdvara optimerad så det blir väldigt intensivt för CPU'n.

 

Din MP3 ska ha stöd för Bluetooth, som jag tror nya iPod Touch, Zune HD m.m har.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Den enhet som synkroniseras måste ha stöd för Bluetooth. Bluetooth är utrustad i nästan alla moderna laptops, när det kommer till stationära datorer måste du köpa ett externt kort.

 

Det här köper du och kopplar till datorn:http://www.webhallen.com/hardvara/89305-belkin_mini_bluetooth_adapter_klass_2. Kunde inte hitta ett som kopplas till PCI-slot, enligt

folk på tomshardware finns inte någon bra hårdvara optimerad så det blir väldigt intensivt för CPU'n.

 

Din MP3 ska ha stöd för Bluetooth, som jag tror nya iPod Touch, Zune HD m.m har.

Tråkigt att man måste köpa till en sak för att använda den på datorn. :/

 

 

 

Eller så kanske jag kan tänka om lite.

Finns det några hörlurar med riktigt bra sladd. Stryktålig sladd?

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tråkigt att man måste köpa till en sak för att använda den på datorn. :/

Eller så kanske jag kan tänka om lite.

Finns det några hörlurar med riktigt bra sladd. Stryktålig sladd?

Logitech G35 är väldigt stryktålig, använt den i ett halvår nu och inte en enda skråma på sladden.

De även kampanj på den hos komplett för 699kr nu, ordinarie 1349kr, köpte även på deras kampanj

och det är absolut värt det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...