OpeningTitles Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Hur gör man så att man ser hela vapnet på Cod4? När jag kör cod4 (ps3) så ser jag bara 75% av vapnet men senare idag så kom jag med i en 10th prestige hack lobby och DÅ såg jag hela vapnet 100% (Sniper hade jag men testade ett annat vapen och då såg jag hela vapnet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Hur gör man så att man ser hela vapnet på Cod4?När jag kör cod4 (ps3) så ser jag bara 75% av vapnet men senare idag så kom jag med i en 10th prestige hack lobby och DÅ såg jag hela vapnet 100% (Sniper hade jag men testade ett annat vapen och då såg jag hela vapnet)Där har du förmodligen svaret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 26 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Ahaa,kom på det nu, det e promod såna e lätt o hitta i steam när man kör Cod spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg