XezoN Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 E KINGDOM HEARTS ETT SVÅRT SPEL? HAR ALDRIG SPELAT DET! OCH VAD HANDLAR SPELET OM? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Det handlar om en ung pojke vid namn Sora. Han och hans bor på en liten ö som kallas Destiny Island. Sora, Riku och Kairi vill inte vara kvar på ön så dom bygger en flotte. Senare så blir ön attackerad av Heartless och dom förstör ön helt och hållet. Du slungas iväg och ditt äventyr börjar. Kingdom Hearts är inte något jätte svårt spel. Ibland kan det vara svårt att klå bossar och sånt men man klarar det senare. Du kommer träffa kända FF karaktärer och Disney! SÅ jag tycker du borde köpa det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mehere Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Hej, Kingdom Hearts är inte så där jättesvårt. Det beror helt på vad man väljer för svårighetsgrad. Sen är det egentligen mest roligt. En blandning av Disney och Final Fantasy. Och av nån anledning är det mest FF7-karaktärer som är från Final Fantasy i Kingdom hearts. I och för sig så är det inte så där jättemånga Final Fantasy-karaktärer i spelet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Resurrected Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag hatar fighting systemet. Fattar inte ett piss, och jag har spelet.. ar dock inte klarat sådär hemskt långt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag har klarat det och det är värt att köpa/bränna. DEt är en _______ bra grafik och musiken är så... typ allamagisk eller nåt. iallafall i hollow bastion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Ja jag älskar det spelet... Och nu så väntar jag på KH2 som kanske kommer i vinter eller i början av 2005! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Kommer det ut så snart?! Det trodde jag aldrig! Då kommer det ligga på 659/599:- Va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Ja det kommer det säkert men jag ska iallafall köpa det! Många kanske tycker det är töntigt med Disney Figurer men det är iallafall grymt att kombinera med Final Fantasy och Disney :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Håller helt och hållet med! Måvahänt att det är disney-figurer men det är iallafall ett lyckat spel. Kan onte du kolla din PMBox? Då kan vi chatta där istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lolonoa Zoro Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 dey är faktiskt ett final fantasy spel det hör till samlingarana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 dey är faktiskt ett final fantasy spel det hör till samlingarana nä det är det inte alls! det har ett sammarbete med final fantasy visst men det tillhör inte serien p.g.a att ff inte är ett Disney Spel! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg