OpeningTitles Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Vad tycker ni om den? Ska ni köpa det eller har ni sett videos? Diskutera.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Tänker faktiskt inte spendera mer pengar på Black Ops.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Har inprincip slutat spela cod. Cod gick från ett Strategispel till massa trickshoters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Du spelar ju bara Test drive unlimited 2 tror jag det hette.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Den enda bra banan på Annihalition är Shagri-La (zombie map'en) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Nej, förstår inte ens varför ni har köpt spelet till att börja med. Treyarch suger röv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Du spelar ju bara Test drive unlimited 2 tror jag det hette..Det var just det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2011 Nej, förstår inte ens varför ni har köpt spelet till att börja med. Treyarch suger röv.Var helt lost och trodde att man kunde köra co-op i kampanjen. Läste ingenting förutom det, haha.. "/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 (redigerat) Nej, förstår inte ens varför ni har köpt spelet till att börja med. Treyarch suger röv.Där har du en poäng, jag får STOOORDAMP med min kompis när vi dör på Black ops -_-Därför har jag beställt MW2 Failarch kan inget om spel ... Redigerat 6 Augusti 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Där har du en poäng, jag får STOOORDAMP med min kompis när vi dör på Black ops -_-Därför har jag beställt MW2 Failarch kan inget om spel ... *BEEEEEP*, fel. Dem kunde spel FÖRRUT. Call of Duty: World at War vad det första COD jag spelade. Det var även det roligaste. Det är det än idag. WaW har många bra banor och roliga vapen att använda, tillskillnad ifrån Black Ops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Okej *BEEEEEEP* failarch kanske inte var så dålig FÖRUT men nu är dem t.o.m slarviga. Jag hittade en tärning på black ops då jag skulle fixa emblem (alltså tärningen var med i emblemet) och då på engelska heter det ju ''Dice'' och inte ''Die'' som Failarch har skrivit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg