strolle Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 vilket spel ska jag köpa har precis klarat ut Halo 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Halo: ODST eller Halo: Reach är bra spel. [: Halo 4 släpps ju inte förens nästa år tyvärr.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Halo Reach, storyn är också roligare i det spelet, tycker jag. Om man vet vad storyn handlar om i de andra spelen förstås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Jag tycker du borde köpa alla Halo spel som finns på marknaden! Är lite sur att halo 2 och halo 1 inte finns till Xbox Längre " då menar jag nytt, inte begagnat" Men hörde att de har ganska nyligen kommit ut en upp-fräscht Halo 1 Där man kan välja om man ska ha ny Grafik elr den för 10 årsen , det är en lång lista på nya saker ex. så man kan spela online* De spelet ska jag beställa snarast! ;D Köp alla du kan hitta det är värt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg