5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Jag letar efter nya spel att spela. Därför så kanske ni kan tipsa om några spel. Säg några av de bästa spelen ni anser finns till PS3. Skulle suttit fint att få några tips så man kan lagra upp med mer spel att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Modern warfare 2 :) Fall du vill ha ett super nytt spel vänta tills mw3 kommer. Fast det e fortfarande några 5-8tusen tals som spelar mw2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 (redigerat) Modern warfare 2 :) Fall du vill ha ett super nytt spel vänta tills mw3 kommer.Fast det e fortfarande några 5-8tusen tals som spelar mw2..Har redan alla COD till PS3 och jag kan inte säga att jag gillar det för mycket. Så jag kommer nog skippa MW3. Men några andra tips kanske? :P Ni får gärna säga vad som gör spelen så bra enligt er. Så kanske jag kan lockas till att köpa spelet. Redigerat 28 Juli 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Pure och Grand Theft Auto IV: Episodes from Liberty City. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 (redigerat) Pure och Grand Theft Auto IV: Episodes from Liberty City. :]GTA IV har lagt från mig för länge sedan. Känns inte värt att köpa episoderna nu. Spelade ett demo av Pure och gillade det rätt mycket ändå. Det är kanske något jag ska se på. Men det verkar som man måste slå till rätt snart då det inte verkar finnas i lager på så många ställen. Men jag vill ha mer tips. Så kom med era favoriter nu! :D Redigerat 28 Juli 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Spelade ett demo av Pure och gillade det rätt mycket ändå. Det är kanske något jag ska se på. Men det verkar som man måste slå till rätt snart då det inte verkar finnas i lager på så många ställen.Tycker jag du ska göra, det är ett riktigt roligt racespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 om du inte gillar cod kanske battlefield är din grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Battlefield eller det jag spelar enheldel nu, Test Drive Unlimited 2 om du gillar bilspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Gran Turismo 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Tycker jag du ska göra, det är ett riktigt roligt racespel.håller medtill 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Dead Nation: Som Dead Ops fast bättre, man ser uppifrån och allt, man kan också spela två split-screen story mode. Jag tycker att det är rätt nice! Little Big Planet 2: Man kan göra egna banor och testa andras. (2d). 4 spelare går att spelas samtidigt på story mode. (Jag har endast spelat 3 men det går nog med 4 skulle jag tro)! Det är mest plattform men också lite blandat med vapen mm. Rekommenderas om du inte är en fps-spelare. LBT 1 är också väldigt bra för sitt låga pris om du inte tog det på PN dagen...! Red Dead redemption: Fin natur, onlineläge som är grymt, story mode som är bättre än MW2, vad mer kan man förvänta sig? Jo, KRIIG! Det är ett vilda-västern-spel med både Revolver från Rifles! Rekommenderas stark men jag tycker att jag tröttnade väldigt snabbt. Tänk på att detta är vad jag tycker och inte NI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Hur kan du jämföra ett FPS-spel med ett "GTA"-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.