OpeningTitles Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 (redigerat) Mitt cod4 till ps3et funkar inte Alltså när jag ska välja vilket game mode jag vill spela så står det: Downloading Gmae settings... Samma sak när jag ska till ett party. Redigerat 31 Juli 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Hur länge har du väntat som längst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 låt det vara ett tag, så löser det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 1 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 okayyy, black ops sålänge :( Jag som hade köpt Variety map pack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Jag menade och om jag förstår det rätt, menade också majvor att man skulle låta det ladda lite. Spelar alltså ingen roll om du gör det idag eller imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 nix har haft samma problem, sluta spela cod4 ett tag så kommer det lösa sig. Det funkar alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 1 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 (redigerat) Oki, ska lyda dej, OBS Kolla ej vad jag spelar du kommer.. vet ej ^^ Redigerat 1 Augusti 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.