ralle97 Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Hej, Vi ska nu försöka starta upp en let's play igen... Vi kommer att försöka köra med något mod, om inte helt ren och slät survival.. Ansök genom att posta i tråden.. Ansökningsformulär ¨ Ålder: Hur länge har du spelat: Onlinetid per dag: Kan du filma i bra kvalite: Kan du hosta server utan lagg: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Men oj, detta verkar ju otroligt seriöst! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 2 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Men oj, detta verkar ju otroligt seriöst! :oHaha, vill bara ha något att göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Ålder: 13 Hur länge har du spelat: 6,5 månader ca Onlinetid per dag: 24/7 nämen typ 5-6-7 timmar om dagen Kan du filma i bra kvalite: full HD 1080p/i Kan du hosta server utan lagg:ofc i can (not me, a friend to me) en server helt utan lagg, men vanliga saker som hål och renderingsbugg kan hända, och jag har en kompis som vill a med om jag vill va med :) Linkoii ign ägare, skapare av @sverigeminecraft på youtube och skapare av @sweletsplay4you på youtube :) //Linkoii :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Ålder: 14 :) Hur länge har du spelat: 3-4 veckor, men kan ganska mycket :P Onlinetid per dag: hmm, hemma (är inte hemma nu) kanske 4-5 timmar ;) Kan du filma i bra kvalite: HD! Kan du hosta server utan lagg: Hemma tror jag.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 2 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Ålder: 13Hur länge har du spelat: 6,5 månader caOnlinetid per dag: 24/7 nämen typ 5-6-7 timmar om dagenKan du filma i bra kvalite: full HD 1080p/iKan du hosta server utan lagg:ofc i can (not me, a friend to me) en server helt utan lagg, men vanliga saker som hål och renderingsbugg kan hända, och jag har en kompis som vill a med om jag vill va med :) Linkoii ignägare, skapare av @sverigeminecraft på youtube och skapare av @sweletsplay4you på youtube :) //Linkoii :) Nice, du är antagen, adda loolzoor1 på skype så kan vi snacka mer om tider osv.. Ålder: 14 :) Hur länge har du spelat: 3-4 veckor, men kan ganska mycket :P Onlinetid per dag: hmm, hemma (är inte hemma nu) kanske 4-5 timmar ;)Kan du filma i bra kvalite: HD! Kan du hosta server utan lagg: Hemma tror jag.. :DAntagen, adda loolzoor1 på skype för mer information + tider osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg