Stakc Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Tja fuska, Det är så att när jag gått in på en server så får jag connection problem efter typ 2min, Vad kan det vara för fel? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 bild kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 5 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 bild kanske?Alltså, Det står bara connection problem med röd text uppe i högra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Kolla brandvägg o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 5 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 (redigerat) Kolla brandvägg o.s.v.Japp har stängt av brandväggen och testat men blir fortfarande samma problem, Internet funkar precis som det ska så vettefan vad det kan vara. Även testat att ominstallera cs men fortfarande samma problem.. Redigerat 9 Augusti 2011 av Excitner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 9 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Kör du trådlöst eller? Hade själv detta problem för ett tag sedan när jag körde med bluetooth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 9 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Kör du trådlöst eller? Hade själv detta problem för ett tag sedan när jag körde med bluetooth.Nope, Aa körde trådlöst förut jag med, Gick inge vidare att spela :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.