ImCasualGamer Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Ja, nu är det så att min sd läsare inte vill göra just det, läsa sd kortet. Troligen är det så att jag glömt installera drivrutiner. Dock har jag glömt vad jag har för läsare, så att hitta drivrutiner blir svårt. Något tips på vad man kan göra? Det står inget på läsaren förutom vad för kort som ska stoppas in i de olika hålen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Ja, nu är det så att min sd läsare inte vill göra just det, läsa sd kortet. Troligen är det så att jag glömt installera drivrutiner. Dock har jag glömt vad jag har för läsare, så att hitta drivrutiner blir svårt. Något tips på vad man kan göra?Det står inget på läsaren förutom vad för kort som ska stoppas in i de olika hålen.har typ samma problem :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Interna kortläsare ska inte behöva drivrutiner tror jag.. En gissning är att du försöker sätta i ett SDHC kort i en läsare som inte stödjer HC (High capacity). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 6 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 (redigerat) Interna kortläsare ska inte behöva drivrutiner tror jag.. En gissning är att du försöker sätta i ett SDHC kort i en läsare som inte stödjer HC (High capacity). Har 3 sd kort, två har fungerat förut i samma läsare innan ominstallation av datorn, så jag tror inte att det är det som är problemet. Är dessutom säker på att om det nu vore ett sdhc kort så är min läsare kapabel att läsa sånna kort. Redigerat 6 Augusti 2011 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.