JJespeRR Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 (redigerat) Hej. Vi söker spelar till Nybo Server. Hemsida Redigerat 6 Augusti 2011 av petolv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Fixa länken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 6 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 (redigerat) Nu har jag uppdaterat länken, jag vet inte varför den inte funkade? Är inte tk tillåtet? Redigerat 6 Augusti 2011 av petolv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Har ansökt om whitelist, En fråga... Måste man crafta fram allt eller? Stod inge info någonstans... Och om jag blir addad.. adda loolzoor1 på skype.. Är du ägaren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 jag ansökte med, Linkoii heter jag om jag kommer med, adda linustw10 på skype :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 6 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Jag ska checka in! ;) Atm har jag inte Skype installerat på datorn, men adda jesper9o Och sen så alla som är op, får göra som de vill, antingen crafta fram, eller /give eller någon invedit. Men i framtiden kommer vi ha en till server som ska vara legit. Att man får crafta fram. Tack för ni säger till saker som saknas, ska lägga till "info" på hemsidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 plugins=FenceStack Ganska onödigt nu när man kan stacka fences ändå? Menmen, har nu registrerat mig, hoppas på att få hamna på whitelist det är jag som är Nisse btw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Öö det står på hemsidan att servern e online, fast den inte e det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Har ansökt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Har nu kollat erat ansökning, sorry för fördröjningen. Flygning är tillåtet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 (redigerat) Är inte med på Whitelist :( Redigerat 8 Augusti 2011 av Warchief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Alla som har registrerat sig ska vara med på whitelist iallafall. :huh: Men iaf, så om servern är offline, medans det står på hemsidan att den är online, så beror det på att jag inte har hunnit varit inne och ändrat på hemsidan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg