PokémonMaster Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 *suck* Det blir ju inget originellt om man har en MewThree. Trillingar? Nej, tvillingar borde väl räcka. Jag tycker det ska komma nåt mer spännande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Håller med...mer spännande saker...längre gym också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 *suck* Det blir ju inget originellt om man har en MewThree. Trillingar? Nej, tvillingar borde väl räcka. Jag tycker det ska komma nåt mer spännande. du hänger visst inte med! jag ska berätta om mew och mewtwo!:det var såhär.. mew är fadern av alla pokémon det e därför den kan lära sig alla attacker som finns.. den har DNA från alla pokémon och MewTwo är en skapelse som skulle likna mew fast nåt gick snett så den blev fel och inte lika mäktig som mew... och så har pokémon historien gått... ungefär som vår adam och eva historia :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 det ser man ju i den första pkmn filmen :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 neee... inte historien.. men när mew och mewtwo slåss!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Men hallå! Mew var världens starkaste PKMN inte nån Eva/Adam typ! Mewtwo klonades från en utdöd Mews DNA av Giovanni som ville ha alla tiders starkaste PKMN! Det var inte nåt som gick fel eller Mew DNA gav kanske Mewtwo mer känslor än vad det skulle så han sprängde labbet. Resten kan ni nog själva :D Hur skulle det kunna se ut om det fanns en Mewthree? Hur skulle den komma till *man klonar Mewtwo!* Jo visst säkert! Det skulle inte vara nån bra story! *Giovanni fångar Mewtwo och klonar honom* :lol: :lol: :lol: Kanske det skulle vara coolt men inte nu riktigt verkligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 det hade nog vart svårt att få tag i mewtwo då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg