JJespeRR Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Tjo, Jag har en kompis som sa att han hade fått en ny uppdatering till sin Xperia X10, Gingerbread (2.3). Jag har ju Cyanogenmod så jag får ju inga sånna där uppdateringar. Men jag undrar om X8an har fått ny nytt version av android? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Tjo, Jag har en kompis som sa att han hade fått en ny uppdatering till sin Xperia X10, Gingerbread (2.3). Jag har ju Cyanogenmod så jag får ju inga sånna där uppdateringar. Men jag undrar om X8an har fått ny nytt version av android?Google is your friend... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Google is your friend...Eller så ger du han bara ett svar. Nej X8:an har ej fått någon uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Eller så ger du han bara ett svar. Nej X8:an har ej fått någon uppdatering.Okej, Precis tack!För jag har ju cm så jag får ju inte veta av något av deras "riktiga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.