JagXVI Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Som ni vet behövde alla fixa nya lösenord till PsN efter att det startats upp igen, genom att få ett e-mail. Men jag kan inte få det e-mailet eftersom att min e-mail address på något sätt har försvunnit. Och därför kan jag inte spela online på min profil. :cry: Kan man skaffa en ny e-mail address utan att skicka ett e-mail till den gamla? Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Tyvär antar jag.. Varför inte bara att köra på en nytt acc? För jag tror inte att det kommer kunna lösa sig om du inte har email lösenordet och det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Skicka ett mail till PSN-support, så fixar dom nog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.