Hoppa till innehåll

Wasd Och Dave37 Är Tillbaka


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Tänk på att många är på semester just nu. Dessutom kan inaktiviteten bero på att folk föredrar att vara ute nu när det är passande väder istället för att sitta inne vid fuska.se och uggla.

 

Jag ska passa på och besvara eran fråga. Det är okej, men inte jättecoolt.

Fast om du ser på diagrammet så har aktiviteten varit långt under det normala i ett helt år, och det började några få dagar efter att vi (här syftar inte "vi" på endast mig och WASD) blev bannade.

 

Joooo det är coolt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kul att ni är tillbaka! Jag vet inte om det blir ett matte/programmeringsforum igen. Den skrotades när ni stängdes av då ni två var två av mina aktivaste medlemmar. :P

Åh just det jag hade helt glömt av det! Det var ju asnajs! :D Om du (eller någon annan) startar ett så är jag först på låset.

 

Adda gärna mig på msn också Mezox, du är min sista utväg när det gäller svåra mattegrejjer. ;)

och så är du väldigt trevlig också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men hej asså jag har en liten UNDRING för att det var ju ett tag sen ni var här senaste ni vet osså sånt. men asså vad var det som hända med kattgruppen för att det var den enda bra gruppforumme här o kg försvan så jag vet inte om ni har nåt nytt samlings ställe???

 

edit: aså gjorde ni ett nytt forum typ eller nåt ett eget asså

Redigerat av Harold
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...