Ratchet Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 På ratchet and Clank 2 going commando så har jag alla nanotech för utom den sista som man kan se på livmätaren. Hur många fiender jag än dödar så händer det ingenting, men det har varit så här förut men då behövde jag bara ta en såndär nanotech grej som ger en extra nanotech, men jag tror att jag har tagit alla. Kan inte ni som vet var det finns såna nanotech berätta var de finns eller om ni har nåt annat förslag på hur jag kan göra. Jag har tagit den som finns på Notak,den som man åste använda swingshooten med, den med glidern och den som man måste använda nyckelgrejen vid den stora raketen på megacorp planeten Todano. Det retligaste är att det är ju en skillpoint att få alla nanotech och när jag klarat den så har jag gjort alla. :blink:
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Vad är det för planet nu igen? Kan du beskriva den lite bättre, för det var längesedan jag spelade!
Gäst max99 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 det är den där med impossible challenge och massa dinosarie människor!
Gäst max99 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 finns bakom en stor glas dörr för att få den så ska du aktivera en sån dynamo sak...sen ska du aktivera en till som gör typ en bro till glas dörren...måste vara snabb och den e i början!!
Gäst max99 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 ok...du ratchet jag har klarat spelet på tvåan nu bossen var ju as lätt!!
Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Jo, men det är ingen idè att ta upp i detta ämnet! ;)
Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Juni 2004 (redigerat) Spam, va? <_< Aja, back to topic! Redigerat 9 Juni 2004 av Ratchet
Rekommendera inlägg