elin1101 Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 varför kan jag inte spela in med stereo mix? Den är aktiverad och på högsta volym. Har testat med fler olika inspelningsprogram men det funkar ej. Att spela in med mikrofon funkar perfekt men det har säkert inte nått med det att göra. Jag har tidigare kunnat spela in med stereo mix och vad jag vet så har jag inte ändrat något som har med det att göra :S snälla hjälp mig. tacktack ni får gärna hjälpa via TV om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Ja, dessa saker brukar oftast vara mysterium. Ibland fungerar det för mig, ibland inte. Ibland funkar det genom att starta om Stereo Mix, ibland inte. Ibland är det bara en tidsfråga, när det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Förklara mer, eller helst printa en bild för att ja ska fatta ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.