PussyCat Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 (redigerat) Hejsan! Har ett problem med Steam/L4D2, spelet vill helt inte gå igång. Är detta vanligt hämmande i Steamvärlden ? Black Ops funkade utmärkt. Någon som vet vad som kan vara felet ? Eller ska man lita på Steam och tro att det verkligen är fel ? [; / Pussy.C Redigerat 7 September 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Jag tror Steams servrar är överbelastade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Steam's servrar var nere/överbelastade förut (tror jag). Testa nu, funkar det inte. Starta om steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Ha det på engelska för guds skull. Och som personerna över mig sagt, vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Vad är fel med att ha det på Svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 (redigerat) Ha det på engelska för guds skull. Och som personerna över mig sagt, vänta.Använder aldrig Steam ändå, men det är sjukt kul att läsa alla repliker o.s.v på svenska. :lol: Funkar fortfarande inte ._. Redigerat 17 Augusti 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Funkar fortfarande inte ._.vänta B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlieScene Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Hände precis samma sak för mig tidigare idag, väntade bara sedan funkade det perfekt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Nu rullar det, var tydligen en patch/uppdatering.. oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Nu händer samma sak fast med MW2 Singleplayer, medan Multiplayer versionen funkar utmärkt. Är det bara och vänta eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Starta om steam, om det inte funkar efter får du vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 (redigerat) Säkert bara steam som har något problem, bara att vänta som sagt. Redigerat 4 September 2011 av sp3xor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.