PussyCat Skrivet 4 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Då väntar jag lite till då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Då väntar jag lite till då..Fortfarande inte fixat? haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Funkar fortfarande inte. s: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Funkar fortfarande inte. s:Hahah funkar för mig, försök kontakta steam annarS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Överväger och göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Still no reaction.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Still no reaction..Haha men ta o kontakta dom istället för att vänta liksom? ingen ide o vänta när du lika gärna kan kontakta dem om detta.... Some people man, some people.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Haha men ta o kontakta dom istället för att vänta liksom? ingen ide o vänta när du lika gärna kan kontakta dem om detta.... Some people man, some people....Gjorde det igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Gjorde det igår.Haha sorry my bad >.< Ja du får la hoppas på det bästa. TROR att det hänt mig en gång tidigare, är säker på det och det tog typ ½-1 timma innan jag kunde spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 För mig fungerar Steam klockrent :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Har du fått det till att funka än, Pcat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Japp, tog bort lokalt innehåll och installerade om. Hade tydligen 1% som inte vad nedladdat. s: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.