sp3xor Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Japp, tog bort lokalt innehåll och installerade om. Hade tydligen 1% som inte vad nedladdat. s:Haha ser man på :P Gott att allt är fixat då ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Btw, hur tar an bort oinstallerade spel från biblioteket ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Btw, hur tar an bort oinstallerade spel från biblioteket ?Oinstallerade spel som är köpta? går inte att ta bort dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Oinstallerade spel som är köpta? går inte att ta bort dem?Gratis nedladdade etc. Half Life: Deathmatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Gratis nedladdade etc. Half Life: Deathmatch.Högerklicka > Delete Local Content är det ända jag kan tänka mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Men lokalt innehåll existerar inte, spelnamnet är skuggat. Vill ha bort spelnamnet överhuvudtaget eller "genvägen i Steam". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Men lokalt innehåll existerar inte, spelnamnet är skuggat. Vill ha bort spelnamnet överhuvudtaget eller "genvägen i Steam".Om det är ett spel du laddat ner från steam så ska det gå att ta bort det genom att bara högerklicka och delete local content. Om du lagt dit en egen genväg så ska det gå att ta bort på samma sätt annars vet jag faktist inte mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.