A16 Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 (redigerat) Mitt windows tema har fastnatt på windows klassik och jag kan inte byta, jag har haft aero förut men en gång när jag startade datorn så fungerade det inte. Såhär ser det ut Såhär såg det ut EDIT: JAG STÅR INTE UT MED KLASSIKT TEMA NÅ MER DEN SOM HJÄLPER MIG FIXA DET FÅR 500FM! Redigerat 20 Augusti 2011 av A16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Windows XP har jag märkt någon sådant att den byter själv till klassiskt, och går ej att byta.. Men inte i win7.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Windows XP har jag märkt någon sådant att den byter själv till klassiskt, och går ej att byta.. Men inte i win7....Mycket nödvändig kommentar. OnTopic:När började den hålla på såhär och har du gjort nåt speciellt med datorn på sistone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 20 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Mycket nödvändig kommentar. OnTopic:När började den hålla på såhär och har du gjort nåt speciellt med datorn på sistone?Jag hade laddat ner advanced system care 5, men jag tror inte att det är det. För att det ska vara säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 20 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 (redigerat) Testa klicka, "hämta fler teman online" ladda ner de och testa om de går. btw snygg bakgrundsbild och hur fan fixade du de där under? på den andra bilden, Och ta bort de där skit programmet advanced system care5 alla såna där program är helt cp Jag har avinstalerat Avanced system care5, och testat hämtat tema online. Inget av det funkade. Red.bmp här är start orben jag använder. Jag har avinstalerat Avanced system care5, och testat hämtat tema online. Inget av det funkade. Red.bmp här är start orben jag använder.Nu har jag äntligen fixat det mesta. Såhär gjorde jag för folk med liknande problem. http://windows7themes.net/cant-change-windows-7-theme.html Men jag har ännu ett problem, alla mina aero teman funkar nu. Men mitt genomskinlighet och olika färger fungerar ännu inte. Såhär ser det ut nu. Redigerat 20 Augusti 2011 av A16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.