fhy Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Det här är ett väldigt gamalt gameboy spel så jag antar att ingen kommer att svara, men om någon vett så skulle jag behöva hjälp med att hitta någonting som jag ska ge till en gube som bor nära det där stället där det någons sorts lava aske som faller ner. Det ser mest ut som snö. Han säger att han kan lära mig surf (tror jag) om man ger han en heart scale. Ledsen för dållig förklaring. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Heart Scales får du om du fiskar Luvdisc. but if your a newbie, get one from Route 118 near Mauville. It is near the fisherman, actually, beside him. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 27 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Vet inte vad luvdisc är, men om jag ska fiska så har jag bara old road och jag kan bara få tag på två pokemon i vattnet med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 (redigerat) Det här är ett väldigt gamalt gameboy spel så jag antar att ingen kommer att svara, men om någon vett så skulle jag behöva hjälp med att hitta någonting som jag ska ge till en gube som bor nära det där stället där det någons sorts lava aske som faller ner. Det ser mest ut som snö. Han säger att han kan lära mig surf (tror jag) om man ger han en heart scale. Ledsen för dållig förklaring. :)Du ska gå till den 5 staden, och där ska du prata med en gubbe i nåt av husen.Han ger dig surf, men kom ihåg att du bara kan använda den om du har klarat 5mte gymmet. :) ....Tror jag Redigerat 27 Augusti 2011 av jerka00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 (redigerat) Hallå, HALLÅ ? Missade du totalt vad jag skrev i citatrutan ? but if your a newbie, get one from Route 118 near Mauville. It is near the fisherman, actually, beside him. Redigerat 27 Augusti 2011 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg