Hoppa till innehåll

Southland Survival!

pyrorox

Rekommendera inlägg

Hej tänkte skicka ut lite reklam om min server för vi behöver lite mer folk :) Servern är en Survival server dock är vi lite snälla när de gäller dag o natt ibland . Servern har funnits i runt ett halv år fast dock varit nere ett tag på sistone fast nu är den uppe igen :) [Fakta] Pvp:On (kan ställa in för sig sj om man vill pvpa eller inte) Survival:On Nether:On Weather:On

Server ip: Southland.dyndns.info

Mvh pyrorox

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis, varför är det självklart? det finns servrar som är false aka tillåter dom som inte har riktiga minecraft accounts(köpta) komma in o spela.

Men det är otroligt korkat, eftersom då kan man logga in med vilket namn som helst vilket kan skapa otroligt stor förödelse.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är otroligt korkat, eftersom då kan man logga in med vilket namn som helst vilket kan skapa otroligt stor förödelse.

Ja men lol.. Ja det kan man men jag frågade en fråga, sa inte åt honom att han måste göra så att servern är false så att jag kan komma in o förstöra andras grejjer eller liknande
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men lol.. Ja det kan man men jag frågade en fråga, sa inte åt honom att han måste göra så att servern är false så att jag kan komma in o förstöra andras grejjer eller liknande

Det finns servrar med login system, så att folk inte kan logga in på andras accounts.

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...