pyrorox Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 Hej tänkte skicka ut lite reklam om min server för vi behöver lite mer folk :) Servern är en Survival server dock är vi lite snälla när de gäller dag o natt ibland . Servern har funnits i runt ett halv år fast dock varit nere ett tag på sistone fast nu är den uppe igen :) [Fakta] Pvp:On (kan ställa in för sig sj om man vill pvpa eller inte) Survival:On Nether:On Weather:On Server ip: Southland.dyndns.info Mvh pyrorox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Fin server :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Måste man ha ett köpt account för att kunna joina? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Måste man ha ett köpt account för att kunna joina?Det är väl helt självklart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Det är väl helt självklart?Varför är det självklart...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Varför är det självklart...?Precis, varför är det självklart? det finns servrar som är false aka tillåter dom som inte har riktiga minecraft accounts(köpta) komma in o spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Precis, varför är det självklart? det finns servrar som är false aka tillåter dom som inte har riktiga minecraft accounts(köpta) komma in o spela.Men det är otroligt korkat, eftersom då kan man logga in med vilket namn som helst vilket kan skapa otroligt stor förödelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Men det är otroligt korkat, eftersom då kan man logga in med vilket namn som helst vilket kan skapa otroligt stor förödelse.Ja men lol.. Ja det kan man men jag frågade en fråga, sa inte åt honom att han måste göra så att servern är false så att jag kan komma in o förstöra andras grejjer eller liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 (redigerat) Ja men lol.. Ja det kan man men jag frågade en fråga, sa inte åt honom att han måste göra så att servern är false så att jag kan komma in o förstöra andras grejjer eller liknandeDet finns servrar med login system, så att folk inte kan logga in på andras accounts. Redigerat 5 September 2011 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 §3.5 Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg