prestige Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Hur lång brukar leveranstiden hos Inet vara ? om man tex har beställt dator i delar, o vissa finns inte i lager Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perky22 Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Hur lång brukar leveranstiden hos Inet vara ?om man tex har beställt dator i delar, o vissa finns inte i lagerVanligast är väll 2,Veckor - 2, Månader Om den inte finns i lager d:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Dem beställer från centrallagret om det kommer in order och dem inte har i huvudlagret, tar då 1 - 2 veckor. Senaste beställningen en polare utförde och det var en hel dator i delar, så tog det 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 28 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 2veckor ?:o :o aj fyfan, man orka liksom inte vänta xdd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 2veckor ?:o :o aj fyfan, man orka liksom inte vänta xdd :(Det brukar väl stå? T.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 28 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Det brukar väl stå? T.ex och vad menas med det då ?:) Det brukar väl stå? T.ex juste vad menas med att vissa dator delar har "Reserverat" ? ^^ Det brukar väl stå? T.ex juste vad menas med att vissa dator delar har "Reserverat" ? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Betyder väl att de finns tillgängliga då typ? Att om det är t.ex 4/8 idag, och du beställer så skickar dom saken 31/08 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 29 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Betyder väl att de finns tillgängliga då typ?Att om det är t.ex 4/8 idag, och du beställer så skickar dom saken 31/08 ?Men hur äre med delarna som är i lager då ?, har hört att om man beställer alla dator delar samtidigt o vissa inte finns i lager, och dem som finns i lager skickar de/Inet då försig, och när andra delarna finns i lager så skickar dem igen ? har hört det från några kompisar :/ Eller skickar dem allt då samtidigt när allt finns i lager ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Men hur äre med delarna som är i lager då ?, har hört att om man beställer alla dator delar samtidigt o vissa inte finns i lager, och dem som finns i lager skickar de/Inet då försig, och när andra delarna finns i lager så skickar dem igen ? har hört det från några kompisar :/ Eller skickar dem allt då samtidigt när allt finns i lager ?Dom skickar när allt finns i lager, så fort alla är i lager så skickas allt. Jag fick mina dator delar inom... ja du, 16-18 timmar när jag beställde den innan kl 5 och alt fanns på lager då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 29 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Dom skickar när allt finns i lager, så fort alla är i lager så skickas allt. Jag fick mina dator delar inom... ja du, 16-18 timmar när jag beställde den innan kl 5 och alt fanns på lager då :)Hmm Ååh :( kul för dig xD.. här sitter man o har väntat i nu i 1 vecka -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Hmm Ååh :( kul för dig xD.. här sitter man o har väntat i nu i 1 vecka -.-japp så går det när man inte tänker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 29 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Hade tänkt mig o byta till delar som finns i lager, så skulle en grafikkort på 500w fungera med med nätdel på 500w ? eler måste man ty ha 550w-600w ? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.