prestige Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Skrivet 28 Augusti 2011 Hur lång brukar leveranstiden hos Inet vara ? om man tex har beställt dator i delar, o vissa finns inte i lager Citera
Perky22 Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Skrivet 28 Augusti 2011 Hur lång brukar leveranstiden hos Inet vara ?om man tex har beställt dator i delar, o vissa finns inte i lagerVanligast är väll 2,Veckor - 2, Månader Om den inte finns i lager d:p Citera
Ryssfemma Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Skrivet 28 Augusti 2011 Dem beställer från centrallagret om det kommer in order och dem inte har i huvudlagret, tar då 1 - 2 veckor. Senaste beställningen en polare utförde och det var en hel dator i delar, så tog det 2 dagar. Citera
prestige Skrivet 28 Augusti 2011 Författare Rapport Skrivet 28 Augusti 2011 2veckor ?:o :o aj fyfan, man orka liksom inte vänta xdd :( Citera
JJespeRR Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Skrivet 28 Augusti 2011 2veckor ?:o :o aj fyfan, man orka liksom inte vänta xdd :(Det brukar väl stå? T.ex Citera
prestige Skrivet 28 Augusti 2011 Författare Rapport Skrivet 28 Augusti 2011 Det brukar väl stå? T.ex och vad menas med det då ?:) Det brukar väl stå? T.ex juste vad menas med att vissa dator delar har "Reserverat" ? ^^ Det brukar väl stå? T.ex juste vad menas med att vissa dator delar har "Reserverat" ? ^^ Citera
JJespeRR Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Skrivet 29 Augusti 2011 Betyder väl att de finns tillgängliga då typ? Att om det är t.ex 4/8 idag, och du beställer så skickar dom saken 31/08 ? Citera
prestige Skrivet 29 Augusti 2011 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2011 Betyder väl att de finns tillgängliga då typ?Att om det är t.ex 4/8 idag, och du beställer så skickar dom saken 31/08 ?Men hur äre med delarna som är i lager då ?, har hört att om man beställer alla dator delar samtidigt o vissa inte finns i lager, och dem som finns i lager skickar de/Inet då försig, och när andra delarna finns i lager så skickar dem igen ? har hört det från några kompisar :/ Eller skickar dem allt då samtidigt när allt finns i lager ? Citera
sp3xor Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Skrivet 29 Augusti 2011 Men hur äre med delarna som är i lager då ?, har hört att om man beställer alla dator delar samtidigt o vissa inte finns i lager, och dem som finns i lager skickar de/Inet då försig, och när andra delarna finns i lager så skickar dem igen ? har hört det från några kompisar :/ Eller skickar dem allt då samtidigt när allt finns i lager ?Dom skickar när allt finns i lager, så fort alla är i lager så skickas allt. Jag fick mina dator delar inom... ja du, 16-18 timmar när jag beställde den innan kl 5 och alt fanns på lager då :) Citera
prestige Skrivet 29 Augusti 2011 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2011 Dom skickar när allt finns i lager, så fort alla är i lager så skickas allt. Jag fick mina dator delar inom... ja du, 16-18 timmar när jag beställde den innan kl 5 och alt fanns på lager då :)Hmm Ååh :( kul för dig xD.. här sitter man o har väntat i nu i 1 vecka -.- Citera
sp3xor Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Skrivet 29 Augusti 2011 Hmm Ååh :( kul för dig xD.. här sitter man o har väntat i nu i 1 vecka -.-japp så går det när man inte tänker :D Citera
prestige Skrivet 29 Augusti 2011 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2011 Hade tänkt mig o byta till delar som finns i lager, så skulle en grafikkort på 500w fungera med med nätdel på 500w ? eler måste man ty ha 550w-600w ? ^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.