JJespeRR Skrivet 31 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 (redigerat) Psu calculatorSå här blev resultatet, så då måste väl mitt 450 watt +80 klara? Och sen är det en till sak jag undrar, jag ska få ett chassi av min farbror, som är hightower. Chassit Och det är väldigt högt. Kanske runt 1 meter. Men räcker alla kablarna då? :huh: Eller så är det de här chassit http://www.netvaruhuset.com/se/yeong-yang-...300w-p-405.html Har för mig nästan 100% att det är det första. Redigerat 31 Augusti 2011 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Ja, det kommer funka. Om man kollar på bilden så ligger nätaggregatet ganska nära moderkortet osv i chassit så det borde fungera ändå, annars finns förlängningar att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.