Proccito Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2011 Tjenare Jag försöker jailbreaka min iPhone 3G, men jag lyckas aldrig fixa det. Jag går in på "jailbreakme.com" för den ska tydligen vara lättast, men där står det att jailbreaken inte funkar till iPhone 3G. Sedan hittar jag den som kom före den, men då är min iPhone uppgraderad till 4.2.1, och att jailbreaken bara funkar tupp till 4.0.1. Så hur löser jag detta? Jag antar att jag får nedgradera iPhonen till 4.0.1, men isåfall, hur gör jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Nu läste jag inte hela, men detta kanske kan hjälpa dig: http://www.iphonehacks.com/2010/07/how-to-...e-os-3-1-3.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Nu läste jag inte hela, men detta kanske kan hjälpa dig: http://www.iphonehacks.com/2010/07/how-to-...e-os-3-1-3.html"Do not forget to backup your iPhone before you proceed" Vad menar dom med det?Engelska är inte min starka sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Att du ska göra en backup på alla filer o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 (redigerat) Som i säkerhetskopiera? Räcker det att göra det i iTunes? Redigerat 4 September 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sockervatten Skrivet 16 September 2011 Rapport Dela Skrivet 16 September 2011 Ja oftast räcker det att göra i itunes. Vet inte hur man annars kan göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 Istället för att nergradera så kan du jailbreaka den med ett jailbreak som är gjort för din version. Jag skulle rekomendera Greenp0ison då jag använde det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2011 Istället för att nergradera så kan du jailbreaka den med ett jailbreak som är gjort för din version. Jag skulle rekomendera Greenp0ison då jag använde det. :)Jo men jag har ingen jailbreak till min version Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.