sp3xor Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Skrivet 31 Augusti 2011 Sen jag köpte min nya dator i mars så har det inte vart direkt STORA problem utan varje gång jag vill dammsuga bort dammet på graffet när jag tagit bort det o sedan lagt tillbaka det så visar det ingen bild. Finns inte många val som man kan pröva på direkt men har hela tiden tagit ut det igen o satt den tillbaks på plats igen tills det funkar. Kan det vara så att jag inte riktigt sätter in DVI porten eller är det en vanlig bugg? Citera
CeZ Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Skrivet 31 Augusti 2011 Man ska aldrig dammsuga innanför chassit, stor risk för att någonting tar skada av den statiska elektriciteten vilket ditt grafikkort kan ha gjort. Kör med tryckluft framöver. Citera
sp3xor Skrivet 31 Augusti 2011 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2011 Man ska aldrig dammsuga innanför chassit, stor risk för att någonting tar skada av den statiska elektriciteten vilket ditt grafikkort kan ha gjort. Kör med tryckluft framöver.Inte tänkt på det tidigare, fml.. Ser nog ut att vara det bästa man kan göra nu om man vill få bort dammen, tackar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.