Rhino Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Skrivet 31 Augusti 2011 Min data fryser till ibland i 1-2 sek. och sen flyter det på. Kan det bero på fläkten? och isånnfall finns det nåt bra chassi som fixar det eller köper man en fläkt? Jag är inte pro på det här. Jag kör en HP Slimline. Vet inte hur man sätter in en fläkt eller liknande.. :/ Citera
sp3xor Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Skrivet 31 Augusti 2011 Min data fryser till ibland i 1-2 sek. och sen flyter det på. Kan det bero på fläkten? och isånnfall finns det nåt bra chassi som fixar det eller köper man en fläkt? Jag är inte pro på det här. Jag kör en HP Slimline. Vet inte hur man sätter in en fläkt eller liknande.. :/Ja du svårt o veta varför det fryser då o då men har du testat o kolla in i chassit o se om det finns massa damm? kolla upp det om det nu finns, dammsug det. Var så med min gamla dator att efter 10 minuter så stängdes den av automatiskt pga överhettning. Kollade inuti datorn, 1cm's damm överallt ;o Dammsög det o allt gick perfekt! Citera
Rhino Skrivet 31 Augusti 2011 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2011 Jag ska kolla det när ja kan! :) Citera
sp3xor Skrivet 31 Augusti 2011 Rapport Skrivet 31 Augusti 2011 Jag ska kolla det när ja kan! :)Btw varför gjorde du 2 trådar om detta xD? Citera
Rhino Skrivet 1 September 2011 Författare Rapport Skrivet 1 September 2011 Tänkte om ja fick mer hjälp då.. xD :) Citera
sp3xor Skrivet 1 September 2011 Rapport Skrivet 1 September 2011 Tänkte om ja fick mer hjälp då.. xD :)Du kan få en ban annars, tror jag xD har du testat att kolla i datorn än eller? Citera
Rhino Skrivet 4 September 2011 Författare Rapport Skrivet 4 September 2011 Aa, gjorde det, fanns inte så mycket. Citera
sp3xor Skrivet 5 September 2011 Rapport Skrivet 5 September 2011 Aa, gjorde det, fanns inte så mycket.Fortsätter det att freeza eller? Citera
Rhino Skrivet 18 September 2011 Författare Rapport Skrivet 18 September 2011 Fortsätter det att freeza eller?Yes, de gör det! :/ Sorry för segt svar. Men skolan tar mycket fritid. ^^ Citera
sp3xor Skrivet 19 September 2011 Rapport Skrivet 19 September 2011 Yes, de gör det! :/ Sorry för segt svar. Men skolan tar mycket fritid. ^^Formatera om datorn isåfall, det är det enda. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.