Musten Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 (redigerat) Den här leken går ut på att en person ska tänka på en sak och sedan beskriva den med en mening. Nästa person ska då gissa vad den förste tänker på, och fortsätta beskriva det han tror att den första tänker på. Personen efter det ska då med hjälp av de två ovanstående inläggen gissa vad den första tänkte på, och lägga till sin egen beskrivning av vad han tror att den första tänkte på. Detta fortsätter till den femte personen, som ska med hjälp av de fyra ovanstående inläggen säga vad han tror att den första tänkte på. Efter det får den första personen 12 timmar på sig att bekräfta vad han tänkte på, och spelet går vidare. Ingen vinner på den här leken, det är mest en kul grej. Personen som fortsätter är helt enkelt den som först svarar efter att den förre förste personen har svarat eller när det har gått 12 timmar. Obs! Han får väldigt gärna säga vad han tänkte på även om han missat tiden. Det är alltid intressant att veta. Exempel: Person 1: Jag tänker på något blått. Person 2: Något stort. Person 3: Något blött. Person 4: Något djupt. Person 5: Jag gissar på att han tänkte på en sjö. Person 1: Nej, det var ett hav jag tänkte på. Person 6: Jag tänker på något högt. Jag börjar. Jag tänker på något runt. Redigerat 4 September 2011 av Imaiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 Något mjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 4 September 2011 Rapport Dela Skrivet 4 September 2011 (redigerat) Något mjuktEn Fotboll tror jag Imaiden tänkte på Redigerat 4 September 2011 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.