mansgamercod Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 jo , jag tänkte skaffa ps3 , och behöver lite inkomster så jag tänkte sälja mitt ps2. hur mycket får man det för i en vanlig affär? har typ 10 spel till , och två kontroller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Runt 1000kr tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mansgamercod Skrivet 8 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 gud vad töntigt att anmäla inlägget omg! men tack , jag tycker 1000kr är ett rätt bra pris :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 10 September 2011 Rapport Dela Skrivet 10 September 2011 Lol, fick bara 900 spänn för ett Wii med 4 spel många av dem var dyra och så fanns det 2 par kontroller (nunchucks och kontroller) Inklusiv en Gamecube kontroll :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.